STEVE ANGELLO - MONDAY

DJ Mixes, Radio Shows, Livesets, YouTube, Pictures & Tune IDs.
User avatar
husajfa
I worship Axwell
Send private message
Posts: 289
Joined: 08 Feb 2009

Post husajfa30 Oct 2009, 21:36

Latest post of the previous page:

i have to say i'm bored with all that tech house and minimal stuff

i respect producers like mark knight, funkagenda, kim fai but this music is getting to be more and more lifless

btw. i hate AN21's music, this guy shouldn't have started producing in my opinion

0 talent, 0 skills, 0 freshness, brother's (genius) help = AN21
User avatar
Byron
I worship Axwell
Send private message
Posts: 622
Joined: 09 Jun 2008
DJ Gear: (Pioneer)2-1000mk3's 1-cdj400,DJM 800
HDJ1000

Post Byron30 Oct 2009, 23:27

I cant stand tech house anymore,especially that alex kenji guy,every track has the exact same percussion...WTF I'd rather watch paint dry than listen to that stuff... :?
veinar90
True fan
Send private message
Posts: 127
Joined: 25 Apr 2008

Post veinar9031 Oct 2009, 00:26

Funkagenda & Mark Knight are good,but what's with funkagenda's names of his recent productions???Lfmaoblade,zomg,gay fest????i know that there is a story behind names (because he posts like 100000000000 messages on twitter,where you can know when is his crap time),but c'mon this is like a 12 year old boy wannabe dj song names.I guess next one will be called You Got Rick Roll'd & Epic Failed,or something
User avatar
Byron
I worship Axwell
Send private message
Posts: 622
Joined: 09 Jun 2008
DJ Gear: (Pioneer)2-1000mk3's 1-cdj400,DJM 800
HDJ1000

Post Byron31 Oct 2009, 00:40

Its because he's so internet cool Yah,Im cool cuz i know internet stuff Yah,look at me...Gay Fest??? :lol: i dont know it seems at lot has gone to shit latley,im playing sets from last year at the moment..its much more enjoyable to play music to people when its really really good music..Im still playin WWW ,hehe I dont care,I love that sound...
User avatar
peter017
I worship Axwell
Send private message
Posts: 728
Joined: 29 Aug 2008
Location: Slovakia

Post peter01731 Oct 2009, 10:29

well ur kinda right with that last funkagenda tracks... they are really gay
User avatar
marko
I worship Axwell
Send private message
Posts: 349
Joined: 20 May 2008
Location: Croatia

Post marko31 Oct 2009, 15:19

ok guys we all know that are basic is house music but every time i check beatport i check couple of genre. especially progressive house and tech house. by the way house music in last time isn't so interesting couse so much vocals that i really hate. so i found myself more in prog house music. my kind of music is very similar like peters and my last favorite tracks are definitely not house tracks. :D ;)

this monday banger is really big big tune and is track that i really waiting. :D :D
User avatar
husajfa
I worship Axwell
Send private message
Posts: 289
Joined: 08 Feb 2009

Post husajfa31 Oct 2009, 16:42

does anybody know why the november-scheduled releases (Tivoli, Valodja) came out much earlier in october ?
the same with Monday ? actually beginning of Nov i'd like :?
User avatar
Byron
I worship Axwell
Send private message
Posts: 622
Joined: 09 Jun 2008
DJ Gear: (Pioneer)2-1000mk3's 1-cdj400,DJM 800
HDJ1000

Post Byron31 Oct 2009, 17:42

Yeah Nov,He said it somwere i cant remember were exactly
User avatar
daherbst
Administrator
Send private message
Posts: 1946
Joined: 22 Apr 2008
DJ Gear: all about Pioneer

Post daherbst31 Oct 2009, 17:52

on twitter
e=shm²
Axcellent!
User avatar
husajfa
I worship Axwell
Send private message
Posts: 289
Joined: 08 Feb 2009

Post husajfa15 Nov 2009, 20:32

i'm sooo excited ! Monday is out this week ! yay

EDIT

shit happened :(
won't comment
Max Vangeli
Axwell lover
Send private message
Posts: 16
Joined: 19 Sep 2008

Post Max Vangeli18 Nov 2009, 10:30

ITs finally here guys! With an great mix from myself and AN21...Get it while its hot hot hot!
https://www.beatport.com/en-US/html/con ... 209/Monday

Max V.