Axtone Autumn 2009

Releases, remixes, unreleased music & projects.
User avatar
daherbst
Administrator
since 2008
Posts: 1946
DJ Gear: all about Pioneer

daherbst Send private message Post 03 Sep 2009, 18:12

Bottom post of the previous page:

If you were a good boy maybe... :lol:
e=shm²
Axcellent!
User avatar
Dirty Sanchez
I worship Axwell
since 2008
Posts: 992
From: Madrid, Spain/San Diego, California

Dirty Sanchez Send private message Post 04 Sep 2009, 10:54

Id like to have more releases on Axtone... Tracks Ax likes and not necessarily makes himself, like he did by releasing The first rebirth
VocalHouse
Axwell lover
since 2009
Posts: 29
DJ Gear: Pioneer!

VocalHouse Send private message Post 04 Sep 2009, 23:41

I don't expect any singles from ax during the fall or winter. Probably a couple of remixes/Re-Edits for those two seasons. If your expecting an album, it wont be released prob until next year. WMC will probably be the time where we know what Ax is up to to.
He does a very good job on not disclosing much about his tracks which makes it very interesting. Sure to be an interesting Autumn.

oh btw Ax! Is there going to be another collaboration with SHM + Luke? OR is that every 2 years?

Keep it up Ax!
User avatar
husajfa
I worship Axwell
since 2009
Posts: 289

husajfa Send private message Post 05 Sep 2009, 12:57

VocalHouse wrote: Is there going to be another collaboration with SHM + Luke? OR is that every 2 years?
i wanna hear shm + eric collab someday. this could beat everything

btw. prydz every 2 years makes comercial hits (2004 - call on me / 2006 - proper education / 2008 - pjanoo / so 2010 - ...)
:lol:
User avatar
Pacman
Axwell fan
since 2009
Posts: 3

Pacman Send private message Post 05 Sep 2009, 16:46

so... acapellas great thing, but i'm afraid of mass coming remixes (surely more will be made of amateur producers) when release it.
User avatar
husajfa
I worship Axwell
since 2009
Posts: 289

husajfa Send private message Post 05 Sep 2009, 17:51

exactly dude, everyone wants to make hot bootleg but some of them are deaf no doubt

btw here's example of hot bootleg (actually it's a mashup of two tracks, no acapellas inside but... just listen :lol: )

https://www.youtube.com/watch?v=q6FZ1f6JC4A

it can beat pjanoo original :mrgreen:

...

but seriously - this is the terriblest bootleg ever imo
User avatar
papaduflot
Axwell lover
since 2009
Posts: 33

papaduflot Send private message Post 05 Sep 2009, 18:00

whoever made this one above must be deaf for sure:)
User avatar
oskaaar
I worship Axwell
since 2009
Posts: 225
DJ Gear: Pioneer XDJ-RX

oskaaar Send private message Post 06 Sep 2009, 00:45

Hahahaha :lol: This just have to be a joke! If not, it's probably a bootleg from David Guetta.
Nothing But Love
User avatar
Byron
I worship Axwell
since 2008
Posts: 622
DJ Gear: (Pioneer)2-1000mk3's 1-cdj400,DJM 800
HDJ1000

Byron Send private message Post 06 Sep 2009, 09:58

f**k me that mash is terrible.... :lol:
User avatar
prosens
Axwell digger
since 2008
Posts: 65
From: Sweden, Båstad
DJ Gear: 2x Pioneer CDJ800MK2
1x Pioneer DJM 400

prosens Send private message Post 08 Sep 2009, 21:01

would be so funny if they dropped that mash at pacha on one of their mondays, hahaha.
User avatar
oskaaar
I worship Axwell
since 2009
Posts: 225
DJ Gear: Pioneer XDJ-RX

oskaaar Send private message Post 21 Sep 2009, 19:41

So obviously, there will be a release featuring Axwell the 20 of October? Is this on Axtone?

http://www.myspace.com/ericcarterparty

I'm afraid "Nothing but Love for You" has transformed into "Unification".
Nothing But Love