Steve Angello / SIZE Thread

General discussion concerning music, artists & labels.
User avatar
Ruben1
I worship Axwell
since 2015
Posts: 281
From: Paris, France

Ruben1 Send private message Post 22 Jan 2016, 18:12

Bottom post of the previous page:

Wahou, this second part of Wild Youth is really amazing. 'Stockholm Skies' and 'Stay' are my favorites. Beautiful vibes and wonderful melodies. This is a big album, congrats Mr Angello !
'Turn of your brain and turn on your heart'.
User avatar
Seveli13
I worship Axwell
since 2014
Posts: 2133
From: Belgrade, Serbia

Seveli13 Send private message Post 22 Jan 2016, 18:38

Gotta admit, i thought it was gonna sound way worse...although it's not my kind of thing, and i have way way way higher expectations for a producer like Steve, it sounds very well made, and Revolution is not bad at all...It's actually quite a solid album compared to everything already out there...BTW This sounds way better than any /\ crap...never thought it's gonna be like that back in May 2014...
User avatar
Didas
I worship Axwell
since 2011
Posts: 4352
From: Lisbon, Portugal

Didas Send private message Post 22 Jan 2016, 22:23

"When I'm making music I try to create something that is different... something that makes my ears happy.."
User avatar
S-A
I worship Axwell
since 2014
Posts: 969

S-A Send private message Post 23 Jan 2016, 14:44

vysweet wrote:New track from the boss and Sailor & I !!!!!! Premiered in BBC R1 Residency

It's a collab or just Sailor & I?
User avatar
freshcoffee
I worship Axwell
since 2015
Posts: 212

freshcoffee Send private message Post 23 Jan 2016, 17:01

S-A wrote:
vysweet wrote:New track from the boss and Sailor & I !!!!!! Premiered in BBC R1 Residency

It's a collab or just Sailor & I?
It's just Sailor & I, I think whoever uploaded that rip misinterpreted what Steve said.
User avatar
HighVolume
True fan
since 2014
Posts: 124
From: Aalst, Belgium

HighVolume Send private message Post 28 Jan 2016, 19:59

Listened to the first version of COTW again, too bad he didn't release that one, really gives me goosebumps everytime.
Where words fail, music speaks.
User avatar
Dhikhej
I worship Axwell
since 2014
Posts: 507
From: Bratislava, Slovakia

Dhikhej Send private message Post 28 Jan 2016, 23:15

HighVolume wrote:Listened to the first version of COTW again, too bad he didn't release that one, really gives me goosebumps everytime.
Link please? :)
User avatar
vibethefeel
Axwell digger
since 2014
Posts: 75

vibethefeel Send private message Post 28 Jan 2016, 23:18

HighVolume wrote:Listened to the first version of COTW again, too bad he didn't release that one, really gives me goosebumps everytime.
Same goes for me, except it's an other track, Wasted Love. The version he played at SITP was really amazing imo. Like the released version aswell, but it's nothing really special for me.
User avatar
freshcoffee
I worship Axwell
since 2015
Posts: 212

freshcoffee Send private message Post 28 Jan 2016, 23:57

Dhikhej wrote:
HighVolume wrote:Listened to the first version of COTW again, too bad he didn't release that one, really gives me goosebumps everytime.
Link please? :)
Here you go:

https://soundcloud.com/steveangello/ste ... #t=1:26:48

Although the one at Ibiza '14 sounds much better imo.

https://soundcloud.com/steve-angello-cr ... #t=1:06:12
User avatar
sobieski902
I worship Axwell
since 2008
Posts: 1440
From: Magdeburg, Germany

sobieski902 Send private message Post 29 Jan 2016, 08:30


btw: after it's been released, what did you think about the album?
Born in Germany, raised in music
User avatar
Viazard
I worship Axwell
since 2015
Posts: 403

Viazard Send private message Post 29 Jan 2016, 08:32

sobieski902 wrote:
btw: after it's been released, what did you think about the album?
Last Dance, Stockholm Skies and Stay are brilliant, Remember & COTW are really good, the rest is pretty meh
DUN DUN