Axwell, Bob Sinclar - WWW (Bob Sinclar remix???)

Releases, remixes, unreleased music & projects.
User avatar
bobby_sexkiller
Axwell digger
Posts: 85
Joined: Tue May 06, 2008 6:15 am

Post by bobby_sexkiller » Tue Aug 26, 2008 2:59 pm

hi ax,
can you tell me what it is this shitty version on radio (FUN radio, FG radio in France)? Instrumental like World hold on? why they change the instrumental?
Last edited by bobby_sexkiller on Mon Sep 08, 2008 12:12 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mutu
I worship Axwell
http://www.facebook.com/mutulix
Posts: 514
Joined: Thu Apr 24, 2008 6:10 pm
Location: Bora Bora

Post by Mutu » Tue Aug 26, 2008 3:32 pm

maybe its EDX's Miami Sunrise Instrumental Mix..
I got nothing but luv' for you !
User avatar
marko
I worship Axwell
Posts: 349
Joined: Tue May 20, 2008 7:53 am
Location: Croatia

Post by marko » Tue Aug 26, 2008 5:30 pm

I found a lot of WWW remixes but some of them are still PROMO I think. So here it is:

01 What A Wonderful World (clubmix)
02 What A Wonderful World (dubmix)
03 What A Wonderful World (edx vocal mix)
04 What A Wonderful World (edx intrumental)
05 What A Wonderful World (darbruck and klein mix)
06 What A Wonderful World (elio riso mix)
07 What A Wonderful World (paleface mix)
08 What A Wonderful World (radio edit)
User avatar
daherbst
Administrator
Posts: 1946
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:13 pm
DJ Gear: all about Pioneer

Post by daherbst » Sat Aug 30, 2008 10:41 pm

As I said before... the original version ist still the best imho
e=shm²
Axcellent!
User avatar
Getdumb
True fan
Posts: 167
Joined: Wed Apr 30, 2008 6:43 pm

Post by Getdumb » Sun Aug 31, 2008 12:59 am

The EDX Vocal Mix is Kickass.
Rave is King.
adrien24
Axwell lover
http://www.vendisco.com
Posts: 19
Joined: Sun Aug 31, 2008 7:41 am
Location: Vancouver, Canada
DJ Gear: x2 CDJ800 + DJX700

Post by adrien24 » Sun Aug 31, 2008 7:45 am

Yeah, thats true... When I was in Paris last week, they played this weird version of WWW that I have never heard of. Any news on this?
User avatar
marko
I worship Axwell
Posts: 349
Joined: Tue May 20, 2008 7:53 am
Location: Croatia

Post by marko » Tue Sep 02, 2008 8:21 am

daherbst wrote:As I said before... the original version ist still the best imho
Agree!!! But my favorite is definitely instrumental version. I don't like Ron Caroll's voice so much.
User avatar
anthony.n
Axwell lover
http://anthonynabet.blogspot.com
Posts: 13
Joined: Wed Apr 23, 2008 8:51 am
Location: Paris,Marseille[Fr]

Post by anthony.n » Tue Sep 02, 2008 10:12 pm

I heard this shitty version today, the presenter made a massive buzz about this tune and the producer BOB SINCLAR (where is Axwell??). He told that it was the first extract of Bob Sinclar new album coming out at the end of the year ...

I suppose that Bob changed the original (adding 'World Hold On' beat) to put it on his new album ...
User avatar
daherbst
Administrator
Posts: 1946
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:13 pm
DJ Gear: all about Pioneer

Post by daherbst » Wed Sep 03, 2008 12:37 pm

:lol:

Well Sinclars merit is... also ... well ... actually I don't really know! :D
e=shm²
Axcellent!
User avatar
bobby_sexkiller
Axwell digger
Posts: 85
Joined: Tue May 06, 2008 6:15 am

Post by bobby_sexkiller » Mon Sep 08, 2008 12:13 pm

Bob Sinclar remix? clip with the original version???
Wtf??